1 stycznia 2016

Romantyczne pudełko na pamiątki dla BoxBlog


Dziś zapraszam na nowe wyzwanie na blogu BoxBlog.


Tym razem należy przygotować pudełko, w którym można ukryć cenne waszemu sercu przedmioty, takie jak na przykład pamiątki, zdjęcia lub inne skarby.


Moja inspiracja to romantyczne pudełko na pamiątki. 

Drewniane pudełeczko okleiłam papierem przy pomocy gel medium, 
ozdobiłam pastą strukturalną i tuszowaniami.
Dodałam kameę i ramkę z masy plastycznej oraz kwiaty.

Bardzo proste i szybkie wykonanie, a efekt znakomity :)



Na zwycięzcę wyzwania czeka bon o wartości 30 zł 
do wykorzystania w sklepie Przydasie Pasjonaty.



Produkty, które wykorzystałam do wykonania pudełka, 
również możecie zakupić w sklepie Przydasie Pasjonaty.
- papier,
- kamea,
- tusz.

Dziękuję i serdecznie zapraszam na zakupy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz