9 grudnia 2015

Kartka świąteczna turkusowa?


No, tak ... turkusowa. Tylko, że na zdjęciach wygląda jak błękitna ;)

Mediowa, z bombkami, moimi kwiatami i tekturką, którą wygrałam
 w candy organizowanym przez Craftyenjoyments :)

TU moja praca na blogu Craftyenjoyments :)


Kartkę zgłaszam na:

w Filigranki 


oraz na

Wyzwanie nr 41 - Bingo
w scrapek.pl

Moja linia: embossing (u mnie na gorąco) - tekturka - brokat.




a także na

Wyzwanie - dowolna praca z bombką
na blogu Paper Passion :)




Zapraszam :)



Dziękuję :)

9 komentarzy:

  1. Przepiękna praca, dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna, cudnie zimowa i świąteczna, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo oryginalne i wyjątkowe dodatki. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion i oczywiście życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna zachwycająca praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń