21 maja 2015

Uniwersalna kartka z różami


Róże - przepiękne kwiaty. Moje ulubione :)

Kartka uniwersalna zainspirowana zdjęciem i piosenką :)

Zdjęcie  poniżej,



a piosenka to:,

Groszki i róże - Ewa Demarczyk



Kartkę posyłam na:

1.

w 123scrapujTy


Zainspirowały mnie kwiaty, które na mojej kartce zrobiłam sama.
Przyznam, że jestem bardzo zadowolona z efektu.

2.

Wyzwanie #5 Inspiracja dowolną piosenką 
w Scrap'n'skill



W piosence zainspirowały mnie groszki (kropeczki) i róże.
Media użyte w pracy to mgiełka i farba akrylowa.

Zapraszam :)








Uf ... dużo tych zdjęć :)
Dziękuję za uwagę!





6 komentarzy:

  1. Piękna, kwiecista kartka :) A kwiaty wyszły cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne apetyczne róże, jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) Piękne kwiaty! Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie, różano - dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń