24 czerwca 2016

Pająk na pajęczynie pełnej kwiatów

Witajcie!

Dzisiejszy mój projekt jest inny niż zwykle.

To pająk na pajęczynie pełnej kwiatów.

Mediów jest w tym projekcie niewiele, prawie wcale, 

bo tylko gesso białe i gel medium oraz mikrokulki.

Natomiast jest mnóstwo koronek i kwiatów,

i są to kwiaty ręcznie przeze mnie wykonane z foamiranu

(za wyjątkiem kilku białych i najciemniejszych różyczek).

Ozdoba zawiśnie na ścianie w sypialni :)

Użyłam także tekturek od Snip Art (moich ulubionych) Ornament #3.

Zapraszam!











7 komentarzy:

  1. Jestem pod megaa wrażeniem !!!
    Wspaniała praca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna i dość oryginalna praca. Zastanawiałam się gdzie będzie ozdobą :D
    Fajnie połączyłaś kolory i dodatki. Pomysłowo :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop.
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szałowy pomysł, super! :) Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity projekt!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous!Thanks for joining at SnipArt challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful!Thanks for playing with us on Studio75 blog!

    OdpowiedzUsuń