15 stycznia 2016

Pierwszy post dla Świat Stempli - mixed-mediowy blejtram


Witajcie :)

Dziś mój pierwszy post na blogu Świat Stempli .
Będę Was inspirować w każdy piątek.
Zaglądajcie koniecznie! Będzie ciekawie :)

A tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć moje pracy!






Teraz krótki opis.
Praca wykonana w technice mixed-media na blejtramie.
Do zrobienia tła z cegieł użyłam tekturki Tło 12, którą zastosowałam jak maskę.
Ponadto wykorzystałam także stempel Tło koła.

Moją pracę zgłaszam na:

Wyzwanie #43 - Przestrzennie
w CraftFun



a także na

Wyzwanie #1 - VINTAGE
studio75.pl

studio75, challenge, vintage
studio75, wyzwanie, vintage

oraz na

w 13@arts




Dziękuję za uwagę i zapraszam na zakupy :)

19 komentarzy:

  1. Ale piękny!!!! Zachwycają mnie Twoje prace :) i ten dobór kolorów i tych wszystkich elementów :) wow - jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing kanvas! Thank you for joining us at Studio 75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam Gosia /Peninia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu się dużo dzieje! Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca. Bardzo podoba mi się kontrastujący kolor motylka. Dziękujemy za udział w naszym błyszczącym wyzwaniu w 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, ale praca! Dla mnie media to czarna magia, więc podziwiam :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, ale praca! Dla mnie media to czarna magia, więc podziwiam :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, mnóstwo ciekawych detali!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  10. media bywają trudne w okiełznaniu ;)) świetna praca ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca, ileż dodatków, detali! Polecam poprawę szablonu, bo trochę ciężko się ogląda zdjęcia, gdy są tak bardzo przesunięte w prawą stronę ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh my gosh, I totally love this! What amazing texture and dimension!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow :) nigdy nie miałam odwagi tak mediowac wiec podziwiam :) dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń